lördag 30 augusti 2008

Lite om mig

Hej!

Ulrika heter jag. Har scrappat sedan januari 2007 och har äran att vara med i Pysselgårdens DT sedan juni 2008. Innan jag fastnade för scrapbooking har jag faktiskt aldrig ägnat mig åt någon form av pyssel utan mest ägnat mig åt idrott och film.

Jag gör mest LOs i formaten 12*12" och 8*8". (Kort och altered gör jag mer sällan och då mest för husbehov.) Det absolut viktigaste för mig när jag scrappar är mönstrat papper. Visst har jag testat att scrappa i bara cardstock men det är helt enkelt inte min grej - nä ju mer mönsterpapper ju bättre säger jag. Favorit färgerna är grönt, orange och rosa. Sen så gillar jag symmetriska former, mönster och design. Jag använder gärna ord och bokstäver som dekoration - det kan vara rubons, thickers, chipboard eller stämplat, spelar ingen roll. Mina absoluta favorit tillverkare är CratePaper och Basic Grey. Älskar alla deras produkter! /Ulrika

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är svårt att läsa den svagt färgade texten, kanske ändra den. mvh Miao